Oldalunk sütiket használ. A sütik elfogadásával könnyebbé teheti a böngészést. A honlap további használatával hozzájárulását adja sütik használatához. Részletes sütihasználati útmutató.
Bárhol is végezze munkáját, a fülkés alvázas Transittal a munka kényelmes lesz, Önt pedig mindig elérhetik majd. A jól felszerelt és tárolóhelyben gazdag vezetőfülkében például vezetés közben is, egyszerű hangvezérléssel kezdeményezhet és fogadhat hívásokat. Így még autózás közben is hatékony maradhat, a Transit innovatív megoldásainak köszönhetően.
A 2,0 literes Ford EcoBlue TDCi motorok 130 és 170 lóerős változatai elérhetők az új, 6-sebességes SelectShift automata sebességváltóval. Ezt a váltót arra terveztük, hogy könnyed, gördülékeny sebességváltást biztosítson, különösen az araszoló nagyvárosi forgalomban. Használatával manuálisan is válthat sebességet a műszerfalra szerelt sebességváltó segítségével. Sőt, kihívást jelentő vezetési körülmények között (pl.: meredek lejtőn vagy csúszós felületeken), megakadályozható a bizonyos sebességfokozatokba kapcsolás.
A Beállítható sebességhatárolóval elérhető Sebességtartó automatika segít megtartani az Ön által előre beállított sebességet. Ezzel üzemanyag takarítható meg, csökkenthető a gyorshajtás veszélye, valamint – akárcsak a többi Sebességtartó automatika esetén – nem kell a lábát a gázpedálon tartania, mivel a rendszer fenntartja a választott sebességet.
Amennyiben a rendszer úgy érzékeli, hogy a jármű véletlenül elhagyta a haladási sávját, akkor a Sávelhagyásra figyelmeztető rendszer a kormány rezegtetésével és egy vizuális jelzéssel hívja fel erre a vezető figyelmét.
Az Éberségfigyelő rendszer folyamatosan figyeli a vezető viselkedését, és felismeri a fáradtság miatt a vezetésében bekövetkező változásokat. Ha a rendszer azt érzékeli, hogy a vezető már kevésbé éber, egy figyelmeztető jelzés villan fel a kijelzőn, pihenést javasolva. Amennyiben a vezető ébersége tovább csökken, az ismétlődő figyelmeztetéshez hangjelzés is társul.
A Nyomatékvektor-szabályzás másodpercenként 100-szor reagál az út felületére. (Ez a pislogás sebességének 33-szorosa.) Az így szerzett adatok alapján osztja el a teljesítményt az első kerekek között. Ennek eredményeképp biztosított a maximális tapadás, a fokozott kormányozhatóság, és egyszerűbb az éles kanyarok bevétele, illetve az egyenetlen útfelületen történő haladás.
Az Intelligens összkerékhajtás (AWD) rendszer meghatározza a nedves, száraz vagy jeges körülmények, illetve a különböző terepviszonyok által megkövetelt tapadást, kanyarodáshoz szükséges egyensúlyt és reagálóképességet. A technológia a követelményeknek megfelelően eltérő nyomatékot juttat az egyes kerekekre. Ez az „igény szerinti nyomatékot biztosító rendszer" kivételes kezelhetőséget és nagyobb hatékonyságot nyújt.
A Visszagurulásgátló lejtőn történő elinduláskor átmenetileg megakadályozza a vissza- vagy előregurulást. A rendszer működésének alapja, hogy 2-3 másodpercig automatikusan fenntartja a féknyomást. Ennek eredményeképpen a vezető akkor is uralma alatt tarthatja a járművet, míg lábát a fékről a gázpedálra helyezi. A rendszer csúszós felületen való megálláskor és elinduláskor is hasznos.
Erős széllökésekkel tűzdelt szélben segít a vezetőnek a sávjában tartani a gépkocsit. Ehhez az Elektronikus menetstabilizáló rendszert használja, mely érzékeli, ha a gépkocsi keresztszélbe kerül.
A Terhelésfüggő stabilitásprogram (LAC) a jármű aktuális súlyának megfelelően módosítja az Elektronikus menetstabilizáló rendszer beállításait. Így mindig gondoskodik a megfelelő irányíthatóságról és stabilitásról függetlenül attól, hogy üres vagy maximálisan terhelt járművel utazik.
A Vészhelyzeti asszisztens a Ford SYNC rendszer innovatív funkciója, amely egy Bluetooth®-on keresztül csatlakoztatott mobiltelefont használ arra, hogy a jármű utasai közvetlenül hívhassák a helyi segélyhívó központot, ha olyan balesetet szenvedtek, melyben kioldott egy légzsák vagy lekapcsolt az üzemanyag-szivattyú. Ilyenkor megszakíthatja a hívást, vagy beszélhet az operátorral. A rendszer automatikusan elküldi az olyan létfontosságú információkat is, mint például a jármű helyzete (GPS koordináták), még akkor is, amikor a vezető eszméletlen.