Új e-összkerékhajtás
A fejlett új e-összkerékhajtás rendszer automatikusan módosítja az első és hátsó tengelyekre küldött nyomatékot. Könnyedén válthat manuálisan a 4L és 4H összkerékhajtási módok között.
Modellválaszték
Áruszállítók és pick-upokÉrdeklődőknek
Hibrid és elektromos
Finanszírozás
Tulajdonosoknak
A fejlett, 10 sebességes automata sebességváltó kiemelkedő üzemanyag-hatékonysággal segíti elő a gyorsulást, és a valós idejű sebességváltó-ütemezés könnyedén alkalmazkodik a változó körülményekhez.
Az optimalizált dinamikára tervezett, 6 sebességes manuális sebességváltót úgy tervezték, hogy könnyebb, pontosabb és csendesebb sebességváltást tegyen lehetővé.
A fejlett új e-összkerékhajtás rendszer automatikusan módosítja az első és hátsó tengelyekre küldött nyomatékot. Könnyedén válthat manuálisan a 4L és 4H összkerékhajtási módok között.
Jusson el oda is, ahová a kevésbé rátermett járművek csak szeretnének. A Ranger akár 800 mm-es gázlómélységével bizonyítja, hogy épp olyan rátermett vízen, mint a szárazföldönWading depth Ranger.
A keményebb terepeket 235 mm-es hasmagassággal veszi be. 30 fokos megközelítéssel, 21 fokos rámpával és 25,6 fokos indulási szöggel.
A járművön körben felszerelt kamerák által megjelenített átfogó nézettelDriver-assist features are supplemental 4 a SYNC4 képernyőnSync 4 attention DSE mindig tisztában lehet a jármű körüli területtel.
Városi utcák vagy rögös terep: a Terepkezelő rendszer választható vezetési módokkal igazítja a beállításait az adott körülményekhez.Drive modes Ranger
A 8 vagy 12"-os, letisztult, személyre szabható digitális műszerfal nagy felbontásban jeleníti meg a járművezetőnek szóló információkat.
Az első adaptív fényszórók a környezethez optimalizálják az első fénynyalábmintát, például autópályás, városi és vidéki vezetéshez, valamint parkoláshoz és kanyarodáshoz.