Home > A Ford világa > A Ford világa > A 100 legetikusabb vállalat
Top 100 ethical companies visual

A 100 legetikusabb vállalat

A Ford az egyetlen autógyártó az Ethisphere Institute által készített, a legetikusabb vállalatokat tartalmazó 2016-os listáján

  • Az Ethisphere® felvette a Fordot a világ legetikusabb vállalatait tartalmazó 2016-os listájára®; a Ford az egyetlen autógyártó, amely az elismerésben részesült.
  • Az Ethisphere évente elismeréssel illeti a világ legfontosabb olyan vállalatait, amelyek etikus gyakorlatot folytatnak. Ezzel is bátorítva a vállalatok tudatosabb működtetését, valamint az etikus vállalatirányítást és vezetési gyakorlatot is.
  • A vásárlók egyre nagyobb jelentőséget tulajdonítanak az üzleti etikának; a legfrissebb jelentések azt mutatják, hogy az USA-ban már többségben vannak azok, akik igyekeznek minél többet megtudni egy vállalatról, még mielőtt üzleti kapcsolatba lépnének vele; több mint egyharmaduk pedig nem is hajlandó üzleti kapcsolatba lépni rossz hírű vállalatokkal.

DEARBORN, Michigan, 2016. március 7. – A Ford Motor Company az egyetlen autógyártó, amelyet felvett az Ethisphere Institute a világ legetikusabb vállalatainak 2016-os listájára® – fontos elismerés ez, hiszen az üzleti etika egyre nagyobb hatással van a vásárlókra és döntéseikre.

„Ez a megtiszteltetés azokat a munkavállalóinkat dicséri, akik elkötelezettek amellett, hogy helyesen cselekedjenek és helyes döntéseket hozzanak” – mondta Bill Ford, a Ford Motor Company igazgatótanácsának elnöke. „Az etika és a vállalati tudatosság annak eszköze, hogy az emberek életét jobbá tegyük.”

Ez sorozatban a hetedik alkalom, hogy az Ethisphere Institute felvette a Fordot a világ legetikusabb vállalatai közé.

Az Ethisphere Institution a világ legfontosabb szervezete az etikus üzleti gyakorlatok standardjainak meghatározása és előmozdítása terén. A szervezet öt kategóriában adja ki a legjobb minősítést a vállalatoknak: etika és morál, vállalati tudatosság és felelősségvállalás, etikai kultúra, vállalatirányítás és vezetési gyakorlat, illetve reputáció.

A Ford évtizedek óta tudatában van az erős vállalati tudatosság jelentőségének, valamint annak, hogy ez hogyan függ össze a sikerrel és a vállalat jó hírének, elismertségének öregbítésével. A reputáció mértékét kutató 2016-os Harris közvélemény-kutatásban a válaszadók több mint fele azt mondta, hogy igyekszik minél többet megtudni egy vállalatról, mielőtt üzleti kapcsolatba lépne vele. A válaszadók több mint harmada döntött úgy, hogy nem lép üzleti kapcsolatba egy vállalattal, ha úgy látják, hogy annak rossz híre van.

„A Ford tudja, hogy mindennek, amit csinál, a bizalom az alapja, ezért vállalta, hogy a globális közösség aktív részese lesz. Ez megmagyarázza, hogy miért az egyetlen autógyártó, amelyet az Ethisphere 2010 óta minden évben elismer” – mondta Timothy Erblich, az Ethisphere vezérigazgatója. „Nem kis teljesítmény hetedszer is megkapni ezt az elismerést. Gratulálunk a Ford minden dolgozójának!”

Az Ethisphere Institute módszertanát illető további információkért, valamint a világ legetikusabb vállalatainak teljes 2016-os listájáért keresse fel a http://ethisphere.com/worlds-most-ethical/wme-honorees/ oldalt!

Top