Globális vállalatként fontosnak tartjuk, hogy felállítsunk bizonyos mércéket, amelyek alapján értékelni tudjuk a munkánkat - és mások is értékelni tudnak bennünket.
Ezeket a szempontokat „jövőképünk”, „küldetésünk” és „értékeink” címszavakkal foglalhatjuk össze.
Jövőképünk: a világ első számú vállalata szeretnénk lenni az autóipari termékek és szolgáltatások terén.
Küldetésünk: világot átfogó, szerteágazó családot alkotunk, amely büszke hagyományaira, és elhivatottan törekszik arra, hogy kiváló termékeket és szolgáltatásokat nyújtson.
Értékeink: tisztességesen bánunk munkatársainkkal, környezetünkkel és társadalmunkkal, de mindenekelőtt az ügyfeleinkkel.
Sokszínűség - Az egyéni igények megértése
A mai piaci viszonyok között csak az a vállalat lehet sikeres, amely képes megérteni a tevékenységét körülvevő társadalmi sokszínűséget. Emellett saját sokoldalúságát is erősítenie kell, az alkalmazottak számára pedig biztosítania kell a megfelelő védelmet a diszkriminatív viselkedés mindenféle formájával szemben.
A Ford sokszínűség iránti, erős elhivatottsága elengedhetetlen alapja a későbbi fejlesztéseknek. A sokszínűség folyamatos fejlesztése kulcsfontosságú helyen szerepel a céljaink között.
A sokszínűség a Ford minden egyes alkalmazottjára, az összes márkakereskedésre és minden vevőre érvényes. Azt jelenti, hogy mindenkit egyéniségként kezelünk, azzal a tisztelettel és méltósággal fordulunk felé, amely mindannyiunknak jár. Szeretnénk, ha mindenki érezné a különbséget. Ezért nem elég, ha csak kielégítjük az emberek igényeit. A várakozásaikat minden adandó alkalommal túl kell teljesítenünk!