Home > Személyautók és Személyszállítók > FIESTA > Felszereltségek > Teljesítmény és hatékonyság

Élvezze a teljesítményt, használja ki a hatékonyságot!

Miért választana teljesítmény és hatékonyság között, amikor egy Ford Fiestával mindkettőt megkaphatja? A díjnyertes 1,0 literes EcoBoost benzinmotor amellett, hogy kellően erős, kifejezetten alacsony fogyasztású erőforrás is, ami fürgén lendíti előre a Ford Fiestát. Az elektromos motorral kiegészült új EcoBoost hibrid pedig még ennél is nagyobb teljesítményre képes, minimális kibocsátás mellett. Kifinomult technológia és egyedülállóan dinamikus vezetési élmény kompromisszumok nélkül – ezt kínálja önnek a Ford Fiesta.

EcoBoost hibrid technológia

A Ford Fiesta EcoBoost Hybrid egy elektromos motorral és egy 48 voltos akkumulátorral támogatja a benzinmotort. Nem működik kizárólag elektromos árammal, az elektromos motor nyomatéktámogatást nyújt a benzinmotornak, így 16 lóerőnek megfelelő extra teljesítményt, akár 20%-kal jobb gyorsulástFord Fiesta Ecoboost 1200 – 1800 és kevesebb sebességváltást biztosít. Regeneratív fékezési technológiája fékezés közben általában elvesző energia újrafelhasználásával tölti a mild hibrid jármű akkumulátorát. Ezzel javul az autó üzemanyag-hatékonysága és csökken a károsanyag-kibocsátása.

Több erő, nagyobb hatékonyság, kellemesebb élmény

A forradalmian új 1,0 literes 3 hengeres Ford EcoBoost benzinmotor akár 140 lóerős teljesítményre is képes, ráadásul az előző generációs EcoBoost motorokhoz képest alacsonyabb üzemanyag-fogyasztás és CO2-kibocsátás mellett. Nyerő párosítás, nem igaz? Természetesen választhatja a szintén alacsony kibocsátású 1,1 literes TiVCT motort is, amely 85 lóerőre képes.

Render of Ford diesel engine

Dízelhajtás

Jobban szereti a dízelt? Akkor válassza a 1,5 literes TDCi motort, amely kifejezetten gazdaságos megoldásként kínál meggyőző, 85 LE-s teljesítményt. 

Vidám. Egyszerű. Hatékony.

A Ford Fiesta mostantól 7 sebességes duplakuplungos automata sebességváltóval (DCT) is rendelhető. Az EcoBoost Hybrid 1,0 literes motorjához választható DCT váltó hatékonyabbá teszi a vezetést a gyakori újraindulással és megállással járó városi közlekedés során, emellett  hozzájárul a jármű CO2-kibocsátásának és fenntartási költségeinek csökkentéséhez. Az autó regeneratív fékrendszere a lassítások során felszabaduló mozgási energiát az akkumulátor töltésére fordítja, ami növeli a jármű hibrid teljesítményét, a simán és zökkenőmentesen működő DCT váltó pedig még inkább kihangsúlyozza a Fiesta szórakoztató karakterét.

Automatic dual-clutch transmission
Ford Fiesta battery

Akkumulátortöltés hatékonyabb formában

A hagyományos rendszerekkel ellentétben a Fékenergia-visszanyerés csak akkor tölti az akkumulátort, amikor szükséges; amennyiben lehetséges, igyekszik elkerülni a töltést, amikor a vezető a gázpedált nyomva tartja. Ily módon még több üzemanyagot takaríthat meg és tovább csökken a károsanyag-kibocsátás.

Top