AjánlatokÁruszállítók és Pick Up-okFlottaAsk Ford

Miért nem sikerül letölteni a FordPass®* Appot?

Ha nem sikerül letöltenie a FordPass alkalmazást az eszközére, az valószínűleg az alábbi három ok egyike miatt lehet:

Probléma  Megoldás
Lehet, hogy az eszköze nem rendelkezik elegendő tárhellyel a frissítés/letöltés számára.   Szabadítson fel tárhelyet az eszközén. 
Előfordulhat, hogy hálózati/internetcsatlakozási problémái vannak.

Ellenőrizze a mobilhálózat jelerősségét és/vagy a Wi-Fi-kapcsolatot.

  • Wi-Fi-kapcsolat 
    • Ha a Wi-Fi ki van kapcsolva, kapcsolja be, és próbáljon meg csatlakozni a hálózathoz.
    • Ha a Wi-Fi be van kapcsolva, kapcsolja ki, és próbáljon meg csatlakozni mobiladat-kapcsolattal.
  • Mobiladat-kapcsolat 
    • Ha a mobiladat-kapcsolat ki van kapcsolva, kapcsolja be, és próbáljon meg csatlakozni.
    • Ha a mobiladat-kapcsolat be van kapcsolva, kapcsolja ki, és próbáljon meg csatlakozni Wi-Fi használatával.
Lehet, hogy eszközének szüksége van egy ki- és bekapcsolásra.
  1. Kapcsolja ki az eszközt 30–60 másodperc időtartamra. 
  2. Kapcsolja be az eszközt.
  3. Próbálkozzon ismét a FordPass letöltésével.


Ha továbbra sem sikerül letölteni a FordPass alkalmazást, forduljon az eszköz gyártójához segítségért. 


*A FordPass App kompatibilis bizonyos okostelefon-platformokkal, illetve letölthető. Előfordulhat, hogy díjat kell fizetnie az adatforgalomért.

 

A Ford.hu ezen a weboldalon sütiket és hasonló technológiákat használ a felhasználói élmény javítása és személyre szabása érdekében.

A beállításokat bármikor módosíthatja a süti beállítások oldalon, de ez megakadályozhatja a weboldal bizonyos funkcióinak használatát.

A sütik használatáról szóló további információkért kérjük, tekintse meg a weboldal adatvédelmi és cookie-szabályzatát.