AjánlatokÁruszállítók és Pick Up-okFlottaAsk Ford

Miért állítja a FordPass®*, hogy az alvázszám már társítva van a fiókomhoz?

Ez az üzenet akkor jelenik meg, ha a hozzáadni kívánt alvázszám (VIN) más néven már hozzá van adva az Ön fiókjához. Ha további segítségre van szüksége, vegye fel a kapcsolatot a Segéddel; ehhez válassza a Fiók > Súgó lehetőséget a FordPass alkalmazásban.


*A FordPass alkalmazás kompatibilis bizonyos okostelefon-platformokkal, illetve letölthető. Előfordulhat, hogy díjat kell fizetnie az adatforgalomért.

 

A Ford.hu ezen a weboldalon sütiket és hasonló technológiákat használ a felhasználói élmény javítása és személyre szabása érdekében.

A beállításokat bármikor módosíthatja a süti beállítások oldalon, de ez megakadályozhatja a weboldal bizonyos funkcióinak használatát.

A sütik használatáról szóló további információkért kérjük, tekintse meg a weboldal adatvédelmi és cookie-szabályzatát.