AjánlatokÁruszállítók és Pick Up-okFlottaAsk Ford

Ford E-Transit

  • Ford E-Transit, a világ legkelendőbb áruszállítójának tisztán elektromos változatát, amely új szintre emeli az összekapcsolt járműtechnológiákat és szolgáltatásokat, és mindezt a Transit legendás képességeivel, jól bevált felépítményes partnereivel és a flottaüzemeltetők széles körű márkakereskedői támogatásával egészíti ki
     
  • Az alapfelszereltség részét képező FordPass Connect modem olyan konnektivitást biztosít, amivel a haszongépjármű-vásárlók hatékonyabban működtethetik flottájukat, könnyebben találják meg a feltöltő pontokat és ott egyszerűbben fizethetnek, és vezeték nélküli kapcsolaton keresztül frissíthetik rendszereiket és szolgáltatásaikat
     
  • A Pro Power Onboard rendszerrel a vásárlók mobil áramforrássá is alakíthatják járművüket, amelyről akár 2,3 kW teljesítménnyel működtethetik elektromos szerszámaikat és berendezéseiket; ezt a megoldást elsőként a Ford kínálja az európai kishaszongépjármű-piacon
     
  • Az E-Transit WLTP-ciklusban mért tervezett hatótávolsága eléri a 317 km-t, ami nagyjából háromszor annyi, mint az átlagos európai flottajárművek napi futásteljesítménye
     
  • Az autó szervizköltsége várhatóan 40 százalékkal alacsonyabb lesz, mint a dízelmotoros modelleké, ami csekélyebb karbantartási költséget jelent; az E-Transit a kategória legkedvezőbb, egyéves, kilométer-korlátozás nélküli szervizintervallumát kínálja
     
  • Az európai vásárlóközönségnek szánt E-Transit sokféle karosszériával, hosszúságban, magassággal és össztömeggel, összesen 25 változatban lesz kapható. A hasznos teherbírás a dobozos kiviteleknél eléri az 1758, az önjáró alvázas kiviteleknél pedig az 2090 kilogrammot. Az E-Transit 2022 tavaszán érkezik

Az üzleti igényeknek megfelelő hatótávolság és töltési megoldások

68 kWh hasznos akkumulátor-kapacitásával az E-Transit várható hatótávolsága 317 km (WLTP ciklusban mérve1), ami megfelelő hatótávolságot jelent a napi szintű feladatokhoz, de még a terhelési és az időjárási körülmények változását beleszámolva is elegendő kapacitást jelent.

Ennek köszönhetően az E-Transit ideálisan használható a városi környezetben, a fix útvonalakon, illetve a zéró emissziós zónákban, anélkül, hogy a flottavásárlóknak meg kellene fizetniük a számukra szükségtelen extra akkumulátor-kapacitás árát.

Az E-Transit olyan üzemmódokat kínál, amelyeket kifejezetten az elektromos hajtáslánchoz terveztek. Ilyen például az Eco üzemmód, ami 8-10 százalékkal csökkenti az E-Transit energiafogyasztását, amikor az autó nem szállít terhet, de a sofőr erősebb gyorsításokkal, vagy autópálya-sebességgel vezet. Az Eco beállítás lehatárolja a jármű végsebességét, szabályozza a gyorsulás mértékét és úgy vezérli a klímaberendezést, hogy az autó hatótávolsága a lehető legnagyobb legyen.

Ugyancsak a megtehető távolságot növeli az Előre Üzemezett Klimatizálás: a légkondicionáló beprogramozható, hogy a beállított hőmérsékletre hűtse vagy fűtse a kabint, amikor az autó még a töltőre csatlakoztatva áll.

Az E-Transit nemcsak a vállalkozások fenntarthatóbb működésében segít, hanem számos, pénzben mérhető előnyt is kínál. Az autó szervizköltsége körülbelül 40 százalékkal alacsonyabb, mint a belsőégésű motorral hajtott modellek esetében, ami csekélyebb fenntartási költséget jelent.2

Az európai vásárlók a kategória legkedvezőbb, egyéves, kilométer-korlátozás nélküli szervizintervallumának előnyeit élvezhetik, ami mellé nyolcéves, 160.000 kilométeres garanciacsomag jár az akkumulátorra és a nagyfeszültségű elektromos részegységekre.3

“Mindig is arra törekedtünk, hogy hozzájáruljunk vásárlóink sikeres üzletmenetéhez; ez is segített abban, hogy a Ford az európai piac vezető haszongépjármű-márkája lett,” vélekedett Hans Schep, a Ford Európa haszongépjármű üzletágának vezérigazgatója. “Az E-Transittal a flottaüzemeltetők nemcsak egy zéró emissziós megoldásra számíthatnak, hanem több mint 50 évnyi Transit-tapasztalatra is, valamint a márkakereskedők és az átépítők kiterjedt hálózatára, ahol pontosan értik az igényeiket; illetve a digitális eszközök átfogó kínálatára, amelyek segítségével az elektromobilitás lehetősége üzleti realitássá alakítható.”

Az ügyfelek töltési igényeinek kiszolgálására a Ford egy átfogó szolgáltatáscsomagot fejlesztett ki, amelynek ugyanúgy része a flottaszintű töltési igények elemzése, mint az, hogy tanúsítvánnyal rendelkező márkakereskedések látják el a vásárlókat alkatrészekkel, szolgáltatásokkal és a feltöltéshez szükséges tartozékokkal.

Bizonyos versenytársaitól eltérően az E-Transit váltóáramú csatlakozóról és egyenáramú gyorstöltőről is feltölthető. Az E-Transit 11,3 kW-os fedélzeti rendszerével 8,2 óra alatt tölthető fel 100 százalékra4 az akkumulátor. Egy nagy teljesítményű, 115 kW-os egyenáramú gyorstöltőre csatlakozva 34 perc alatt4 tölthető fel az akku 15-ről 80 százalékra.

Energia és konnektivitás – menet közben is

Az E-Transit opcionális tartozéka a Pro Power Onboard, amellyel az európai vásárlók mobil áramforrássá is alakíthatják járművüket, és így akár 2,3 kW teljesítménnyel működtethetik elektromos szerszámaikat és tölthetik a berendezéseiket – akár a munkavégzés helyszínén, akár menet közben. Ezt a megoldást elsőként a Ford kínálja az európai kishaszongépjármű-piacon.

Az alapáron beszerelt FordPass Connect modem5 akadálytalan konnektivitást kínál, hogy a haszongépjárművek tulajdonosai optimális hatékonysággal működtethessék flottájukat; ebben egy sor, kifejezetten az elektromos járművekhez kifejlesztett szolgáltatás segít, amelyek a Ford Telematika flottaszolgáltatáson keresztül használhatók.

Az E-Transit felszereltségében a (haszongépjárművekhez kialakított) SYNC 4 kommunikációs és szórakoztató technológia is szerepel7, könnyen kezelhető 12 colos képernyővel, fejlett hangvezérléssel és felhőalapú navigációval. A SYNC rendszer vezeték nélküli frissítései révén az E-Transit szoftveréhez és SYNC technológiájához mindig rendelkezésre állnak a legújabb szolgáltatások és minőségi fejlesztések.

A navigációval megtett útszakaszokon a flották operátorai olyan fejlett vezetéssegítő rendszerek információira is számíthatnak, mint a Jelzőtábla Felismerés7 és az Intelligens Sebességszabályozó Asszisztens7, amelyek azonosítják a sebességkorlátozásokat, és ennek megfelelően állítják be a jármű sebességét.

Szintén a flottaüzemeltetők költségeit csökkenti, hogy az E-Transithoz számos technológia is megrendelhető, amelyekkel megelőzhetők a sofőrök által elkövetett hibák és az ezekből következő biztosítási káresemények. Jó példa erre a Sávváltási Figyelmeztetéssel és Segítséggel kiegészített Holttérfigyelő rendszer7, a Tolatási Fékasszisztenssel összekapcsolt 360 fokos kamerarendszer7, illetve az Intelligens Adaptív Sebességtartó Automatika7, amelyekkel könnyebben betarthatók a flotta biztonsági előírásai, és csökkenthető a balesetveszély.

A Transit-vásárlók által annyira kedvelt képességek

A Ford mérnökei úgy tervezték meg az E-Transitot, hogy ne csökkenjen a rakodótér mérete, ezért az akkumulátor a karosszéria alatt kapott helyet. Ennek köszönhetően a raktér akár 15,1 köbméteres is lehet8 – vagyis ugyanakkora, mint a hátsókerékhajtású, dízelmotoros Transitban.

Az E-Transit hajtásláncának és hátsó futóművének áttervezése is a raktér optimális kialakítását szolgálta; a nagy teherbírású felfüggesztés emellett – terhelt és terheletlen állapotban egyaránt – precízebb irányíthatóságot és jobb tapadást is eredményez.

Az európai vásárlóközönségnek szánt E-Transit hasznos teherbírása a dobozos kiviteleknél eléri az 1758, az önjáró alvázas kiviteleknél pedig az 2090 kilogrammot8. A jármű elektromotorjának csúcsteljesítménye 198 kW (269 LE), forgatónyomatéka pedig 430 Nm, vagyis jelenleg ez a legerősebb villanymotor a tisztán elektromos hajtású áruszállítók európai kínálatában. A hátsókerékhajtás kivételes tapadást biztosít, amikor az autó nagy terhet szállít.

Európában a Ford bőséges, 25-féle konfigurációból álló E-Transit kínálattal lép majd piacra, dobozos áruszállító, duplakabinos áruszállító és önjáró alvázas karosszériákkal, többféle hosszúsággal és tetőmagassággal, illetve 4,25 tonnáig terjedő megengedett össztömeggel, hogy a vásárlók minden igényéhez megfelelő járművet kínálhasson.

 

További információkértkattintson ide


1 A hivatalosan homologizált energiahatékonysági adatokat az értékesítés megkezdésének dátumához közelebb teszi közzé a Ford. Tervezett hatótávolság és töltési idő a gyártó által mért tesztértékek és a WLTP vezetési ciklus szerinti számítások alapján. A tényleges hatótávolságot olyan tényezők is befolyásolhatják, mint a külső körülmények, a vezetési stílus, a jármű állapota, a lítiumion akkumulátor kora és állapota.

Az üzemanyag/energiafogyasztási, CO2-kibocsátási és az elektromos üzemmódban megtehető hatótávolság adatait az Európai Unió 715/2007/EC számú szabványa által előírt technikai kívánalmak és műszaki adatok alapján, illetve a legfrissebb EC/692/2008 direktíva alapján regisztrálták. A könnyű haszongépjárművek típusbizonyítványa a Világszinten Összehangolt Könnyűgépjármű-Vizsgálati Eljárással (WLTP) készül, és üzemanyag/energiafogyasztási és CO2-kibocsátási adataikat az Új Európai Vezetési Ciklus (NEDC) és a WLTP eljárás szerint is mérik. A WLTP a 2020-as év végén váltja fel teljesen az NEDC eljárást. Az NEDC kivezetésének időszakában a WLTP által mért üzemanyag-fogyasztási és CO₂-értékeket visszaszámítják az NEDC szabvány szerinti értékekre; ez a 'korrelációs eljárás'. Az új értékek némileg különböznek majd a korábbi fogyasztási és emissziós értékektől, mivel a vizsgálat néhány eleme is megváltozik, így előfordulhat, hogy ugyanazon járműhöz különböző üzemanyag-fogyasztási és a CO2-kibocsátási adatok tartoznak.

2 3 évre vagy 180.000 kilométerre szóló periódus alapján. Egy elektromos hajtású és egy dízelmotoros haszongépjármű tervezett és nem tervezett karbantartási tételeinek összehasonlításával.

3 A garancia részleteiről a márkakereskedések nyújtanak tájékoztatást.

4 A töltés sebessége csökken, amikor az akkumulátor eléri teljes kapacitást. Az Ön autójának töltési ideje a töltési csúcsidőktől és az akkumulátor töltöttségi állapotától függően változhatnak.

5 A szolgáltatás aktiválást igényelhet.

6 Ne vezessen zavaró körülmények hatása alatt. Ha lehetséges, használja a rendszerek hangvezérlését; vezetés közben ne használjon kézben tartott készülékeket. Bizonyos funkciók zárolva lehetnek, amíg az autó sebességváltója menetfokozatba van kapcsolva. Nem minden funkció kompatibilis az összes telefonkészülékkel.

7 A vezetéssegítő technológiák kiegészítő feladatot látnak el, és nem helyettesítik a vezető figyelmét, döntését és irányítását. Az önjáró alvázas kivitelekhez nem rendelhető meg mindegyik technológia.

8 A teherbírás és a raktérméret kihasználhatóságát a súlyelosztás is befolyásolhatja.

A Ford.hu ezen a weboldalon sütiket és hasonló technológiákat használ a felhasználói élmény javítása és személyre szabása érdekében.

A beállításokat bármikor módosíthatja a süti beállítások oldalon, de ez megakadályozhatja a weboldal bizonyos funkcióinak használatát.

A sütik használatáról szóló további információkért kérjük, tekintse meg a weboldal adatvédelmi és cookie-szabályzatát.