A sütik alapvető fontosságúak ahhoz, hogy a legtöbbet tudja kihozni a weboldalunkból. Szinte minden weboldal használja őket. A sütik az Ön preferenciáit és egyéb olyan információkat tárolnak, melyek segítenek hatékonyabbá tenni a weboldalunkat – de ne aggódjon, az oldalon keresztül semmi olyan információt nem gyűjtünk Önről, mely alapján személye beazonosítható lenne! A sütikkel kapcsolatos további információkat, és a böngészőben történő beállításuk leírását a Ford Süti Útmutatóban találja.

Tudjon meg többet!

 
Biztonság
A Fordnál már régóta fejlesztünk és alkalmazunk olyan újításokat, amelyek javítják járműveink biztonságát változatos körülmények között. 

Már 1927-ben bevezettük a laminált üvegből készült szélvédőt annak megelőzésére, hogy az üveg veszélyes módon apró, szétváló darabokra törjön.

Az 50-es években a Ford mérnökei hatékonyabb fékrendszereket alkottak, és légzsákokkal kapcsolatos kutatásokat végeztek. Bevezettük a biztonsági öveket az első üléseken és a gyerekzárat a hátsó ajtókon, a kipárnázott műszerfalat és az ütésálló ajtózárakat.

1968-ban pedig a Ford lett az első autógyártó, amely értékesíteni kezdte a blokkolásgátló fékrendszert, kikövezve ezzel az utat a későbbi, még fejlettebb blokkolásgátló rendszerek felé. 

Mindig előre gondolkodunk

Az elkövetkező évtizedek során számos zseniális, intelligens és úttörő jellegű kezdeményezés született, mint például a nemrég bevezetett Felfújódó hátsó biztonsági övek. 

Ez a kifinomult rendszer már elérhető az új Ford Mondeóban, így ez az első Ford Európában, amely ezzel a rendszerrel kapható. Ez a jármű egyben az első Ford a világon, amelyben elérhető a gyalogosfelismerő képességű Ütközésre figyelmeztető rendszer: ezt a technológiát arra fejlesztettük, hogy észlelje az úton elénk lépő, illetve a jármű útját feltehetőleg keresztezni készülő gyalogosokat, és automatikusan fékezni kezdjen, ha a vezető nem reagál a figyelmeztetésre.

A szigorú folyamatok megnyugtató védelmet biztosítanak

A valós biztonsági adatok, a járművezetők viselkedése, a kutatások, a szabályozási követelmények és az önkéntes megállapodások mind jelentős bemenő adatot szolgáltatnak biztonsági folyamataink számára. Két kulcsfontosságú programunk tartalmazza a biztonsági tervezés irányelveit és a nyilvánossággal kapcsolatos irányelveket. 

1. A biztonsági tervezés irányelvei a Ford szigorú belső mérnöki sorvezetői. Ezek nemcsak hogy elérik a hatóságilag megszabott szabályozási követelményeket, de meg is haladják azokat, mivel mi egy sor szigorú követelményt normaként állítunk magunk elé.
2. Az ú.n. PDG irányelvek betartásával a Ford azt célozza, hogy a mérvadó szakmai csoportok értékeléseiben és független felmérések során is magas minősítést érjen el.

Házon belül a Ford mérnöki analízist, számítógépes modellezést és hagyományos, illetve rögzített sínes törésteszteket alkalmaz a járművek és az egyes komponensek jellemzőinek értékelésére.

Ezek a szigorú értékelési folyamatok segítenek megerősíteni azt, hogy járműveink elérik, vagy meghaladják a hatósági követelményeket és saját, sokszor még szigorúbb előírásainkat. A németországi Merkenichben, illetve az angliai Dunton Technikai Központban világszínvonalú és korszerű törésteszt létesítményeink működnek.

A Fordnál mindig első a biztonság.