A sütik alapvető fontosságúak ahhoz, hogy a legtöbbet tudja kihozni a weboldalunkból. Szinte minden weboldal használja őket. A sütik az Ön preferenciáit és egyéb olyan információkat tárolnak, melyek segítenek hatékonyabbá tenni a weboldalunkat – de ne aggódjon, az oldalon keresztül semmi olyan információt nem gyűjtünk Önről, mely alapján személye beazonosítható lenne! A sütikkel kapcsolatos további információkat, és a böngészőben történő beállításuk leírását a Ford Süti Útmutatóban találja.

Tudjon meg többet!

 
Piacvezető
Rendkívül sikeres évet zárt a Ford Magyarországon, a Ford ismét a legkedveltebb autómárka hazánkban

  • 2016-os év végéig 117888 új személyautót és kishaszonjárművet regisztráltak Magyarországon, amiből a Ford 15091 darabos eredményével, mellyel ismét megszerezte a piaci elsőséget, 12.8 százalékkal részesedik

  • A Ford elmúlt nyolc év alatt hetedszer megszerzett piacvezető pozíciója a legjobb bizonyíték arra, hogy a megszokott megbízhatóság, kiemelkedő Ford minőség és tavaly nagymértékben megújult, rendkívül széles modellpaletta mellett Ford hosszú évek óta képviselt ügyfélélmény stratégiája rendkívül eredményes, és a Ford sikerrel nyeri el és tartja meg minden 8. magyar autóvásárló bizalmát

  • 2016 sikeréhez kiemelkedően járult hozzá a Ford haszongépjárművek iránti töretlen és egyre növekvő kereslet, melynek eredményeként a Ford 5572 darabbal 26.12 százalékos részesedéssel, a legközelebbi versenytárs eredményének közel kétszeresével, a valaha volt legerősebb évet zárta.


Budapest 2017. január 3.

Rendkívül sikeres üzleti évet zárt 2016-ban a Ford Magyarországon. A Ford tavalyi magyarországi sikeréhez, az értékesítés szárnyaláshoz a 2016-ban bemutatott 13 vadonatúj vagy megújult Ford modell is jelentősen hozzájárult. A sikerhez, mely európai összehasonlításban is egyedülálló, azonban a márkakereskedői hálózat által eredményesen alkalmazott, az ügyfél életútját végigkísérő ügyfélfókuszú stratégia vezetett.

Az tavaly év elején bemutatkozó új S-Max és Galaxy modelleknek mellett az új Ranger pick-up minden várakozást felülmúló kedvező fogadtatása épp úgy hozzájárult a sikerhez, mint a megújult és EURO6-os EcoBlue motorral szerelt Transit család révén teljesen megújuló Ford haszongépjármű portfolió népszerűsége. A városi terepjáró kategóriában 2016-ban bemutatkozó 3 új Ford modellnek, a mini SUV EcoSport, a prémium kategóriás Edge és a legújabb generációjú Kuga terepjárónak is jutott szerep a sikerekből. A lendület ráadásul tovább tart, hisz novemberben érkezett a Ford vadonatúj városi kisautója, a KA+ után év elején a Ford prémium Vignale modellcsaládja olyan fantasztikus új modellekkel bővül, mint az Edge Vignale és Kuga Vignale.


Ügyfélélmény minden szinten
Több mint 15 ezer vásárló meggyőzéséhez a friss modellpalettánál azonban több kell. Egy ennyire erős mezőnyben minden tényező döntő lehet – a friss modellkínálattól kezdve a FordCredit által kínált kedvező finanszírozási eszközökön és a profi szervizháttéren át egészen újszerű szervizajánlatokig. A Ford viszont mindebből nem csupán egy-egy elemre összpontosít, hanem minden elemet tudatosan összehangolva szerezte és tartja meg évek óta piacvezető helyét Magyarországon.

2016-os év végéig várhatóan 117888 új személyautót és kishaszonjárművet regisztrálnak Magyarországon, amiből a Ford 15091 darabbal, 12.8 százalékkal lett piacvezető. Ebből 9519 darab a Ford személyautók száma, és 5572 darab a haszongépjárműveké, amely önmagában is egyedülálló teljesítmény, hisz a 26.12 százalékos piacrészesedés a valaha elért legnagyobb piaci részesedés adat a kishaszonjármű kategóriában a Ford Magyarország történetében. Ezzel az egyedülálló eredménnyel a Ford közel kétszer annyi haszongépjárművet értékesített, mint a legközelebbi versenytársa, és az összesített eredményt tekintve is ismét a Ford áll majd a 2016-os értékesítési verseny első helyén.

„A hazai sikereinket leginkább rendkívül erős és Európában is elismert márkakereskedői hálózatunknak köszönhetjük. Márkakereskedői hálózatunk tagjai folyamatosan fejlődve, fejlesztve szolgálják ki rendkívül széles ügyfélkörünket. Büszkék vagyunk arra, hogy a 2015 végén Budapesten megnyitott 3 prémium FordStore kereskedésünk mellé tavaly Debrecenben, Veszprémben és Győrben is megnyílt egy-egy a Ford legjavát reprezentáló prémium minőséget képviselő FordStore szalon, ahol a Ford teljes személygépkocsi és haszongépjármű palettáját kínáljuk, beleértve a legendás és itthon is rendkívül népszerű Mustangot és a Ford Performance modelljeit.
Idén a Ford személygépkocsik értékesítése nőtt a nagyobb (25.6 százalékos) mértékben. A kishaszon-gépjárművek össz piaci eladása is 21 százalékkal gyarapodott, amiből elsősorban a Ford profitált; büszkék vagyunk arra, hogy a tavalyi eredményeinek közel ezer darabbal túlszárnyalva a márka magabiztosan vezet a magyar piacon, ahol majd minden harmadik eladott jármű Ford emblémát visel”. – nyilatkozta Szamosi Viktor, a Ford Magyarország ügyvezető igazgatója.

„Ugyanakkor nemcsak a piac fejlődik, hanem a vásárlók köre is átalakulóban van. Örömteli változás, hogy a Ford személyautók vásárlóinak jó 40 százaléka már magánember, holott ez az arány tavaly még a 25 százalékot sem érte el. A magánvásárlók aránya mindig jó indikátora a vásárlási kedv és a vásárlóerő növekedésének, ami nemcsak a Ford vagy a többi márka, hanem az egész nemzetgazdaság számára kedvező hír”- tette hozzá Dalos Attila a Ford Magyarország kereskedelmi igazgatója.
Flotta értékesítés terén a Ford hagyományosan jól szerepelt, hisz ilyen rendkívül széles modellkínálattal, mely a személygépkocsiktól egészen a 3.5 tonna feletti haszonjárművekig kínál választási lehetőséget, kevés márka dicsekedhet ma Európában. A Ford másik komoly vonzereje – főleg haszongépjármű kategóriában - a DEKRA által tanúsított rendkívül alacsony egy kilométerre jutó költség mutatója, mely abszolút nyertessé teszi a flottamanagementtel foglalkozó cégek körében.

A legendás szervizhálózat

Nem titok, hogy az autó manapság sokkal többet jelent egy jól megtervezett közlekedési eszköznél; az autó egy komplett szolgáltatási csomag, és a vásárlás csupán az első fejezetet jelenti a használat élményében. Éppen ezért a kedvező vételár mellett érdemes számolni a későbbi szolgáltatások költségeivel és minőségével is – a Ford pedig kifejezetten erősnek számít ezen a téren.
A 49 tagú Ford márkaszerviz hálózat az egyik legerősebb ma Magyarországon. A márka pedig nem csak a hagyományos szervizszolgáltatások terén nyújt megbízható minőséget, hanem olyan népszerű szervizcsomagokat is bevezetett, mint a Fix ár program, ami előre rögzített, kiszámítható költségeket ígér a Fordok kötelező éves átvizsgálásához, így az ügyfeleket nem érheti váratlan meglepetés.
A Ford számára nagy előnyt jelent a versenyben, hogy Ford Credit értékesen hozzá tud járulni a márka értékesítéséhez. Sok konkurensével ellentétben a Ford a válság hatására sem adta fel pénzügyi tevékenységét, vagyis a Ford Credit továbbra is maga finanszírozza a márkakereskedő járműbeszerzéseit, emellett pedig pénzügyi szolgáltatásokat kínál a vásárlók számára, beleértve a használt gépkocsik finanszírozását és a biztosításokat is.

# # #

A Ford Motor Company
A Ford Motor Company globális autóipari és mobilitási vállalat, amelynek központja a Michigan állambeli Dearborn. Az összesen mintegy 203.000 alkalmazottat foglalkoztató, világszerte 62 gyártóüzemet működtető vállalat alaptevékenysége a Ford személyautók, városi terepjárók (SUV) és haszongépjárművek, valamint a Lincoln luxusautók gyártása, értékesítése, finanszírozása és a velük kapcsolatos szolgáltatások biztosítása. Ugyanakkor a Ford lendületesen dolgozik az új lehetőségek kiaknázásán az elektromos autók, az önvezető járművek és a mobilitás területén. A vállalat a Ford Motor Credit Company révén pénzügyi szolgáltatásokat is nyújt. Amennyiben több információra van szüksége a Ford termékeiről és szolgáltatásairól, kérjük, keresse fel a www.corporate.ford.com vagy a www.ford.hu honlapot.

A saját tulajdonú vállalatokban körülbelül 53.000 alkalmazottat, az összevont, illetve nem összevont közös vállalkozásokkal együtt pedig mintegy 68.000 embert foglalkoztató Ford Európa felel a Ford márkához tartozó autók gyártásáért, értékesítéséért és karbantartásáért Európa 50 piacán. A Ford Motor Credit Company mellett a Ford Európa üzleti tevékenysége magában foglalja a Ford Ügyfélszolgálat és 24 gyártóüzem (16 saját tulajdonú vagy összevont közös vállalat és 8 nem összevont közös vállalkozás) működtetését. Az első Ford autókat 1903-ban szállították Európába – ugyanabban az évben, amikor a Ford Motor Companyt alapították. Az európai gyártás 1911-ben indult meg.


Sajtókapcsolat:    
Györke Orsolya
Ford Közép- és Kelet-
Európai Értékesítő Kft.

1138 Budapest Népfürdő u. 22.

Tel: +36 1 2454 205