A sütik alapvető fontosságúak ahhoz, hogy a legtöbbet tudja kihozni a weboldalunkból. Szinte minden weboldal használja őket. A sütik az Ön preferenciáit és egyéb olyan információkat tárolnak, melyek segítenek hatékonyabbá tenni a weboldalunkat – de ne aggódjon, az oldalon keresztül semmi olyan információt nem gyűjtünk Önről, mely alapján személye beazonosítható lenne! A sütikkel kapcsolatos további információkat, és a böngészőben történő beállításuk leírását a Ford Süti Útmutatóban találja.

Tudjon meg többet!

 
Ford Mustang nagykövete
Bajnokok reggelije
A kissé szokatlan reggeli menüben főleg adrenalin, benzingőz, égett gumi és feltépett aszfalt szerepelt. A két bajnok pedig, akik mindezzel jóllaktak a Hungaroringen: Kiss Gergely vízilabdázó és a Ford Mustang.

Kiss Gergelyt ugyan mindenki mosolygósnak ismeri – ám ilyen szélesen vigyorogni még kevesen látták. Talán azért, mert nem voltak velünk a Hungaroringen, amikor a háromszoros olimpiai bajnok végre megvalósíthatta gyermekkori álmát, és kedvenc autójával rajthoz állhatott a versenypályán.
Erről a kedvencről két dolgot érdemes tudni. Az egyik, hogy a híres sportoló a Ford Mustang hivatalos nagyköveteként már három hónapja ezzel a fekete-arany fényezésű sportkupéval jár, a másik pedig, hogy az autó gépházában egy nyolchengeres motor dorombol. Persze a dorombolás csak addig tartott, amíg Gergely a padlóig nem taposta a gázt, és életre nem keltette az 5,0 literes motorban szunnyadó 421 lóerőt.
„Tudtam én, hogy gyors lesz, de ez a bődületes erő még engem is meglepett!” mesélte Gergely lelkendezve az első kör utáni szünetben. „Azt hittem, hogy ismerem már az autót, csakhogy a Mustang most egy másik oldaláról mutatkozott be, mintha csak megérezte volna, hogy szabad a pálya. Elmondhatatlanul élvezetes volt vele kigyorsítani az egyenesekben, és lenyűgöző volt a magabiztossága a kanyarokban!”
Nincs miért csodálkozni azon, hogy olimpikonunkat ennyire lenyűgözte a sportkupé újonnan megismert természete, hiszen eddig csak a mindennapi forgalomban használta a szerencseszámával, az aranyszínű hetessel díszített autót. Gergely egyébként gyerekkorától rajong a Ford Mustangért, ám csak most értette meg igazán, miért is vált világszerte legendává ez a modell.
„Olyan, mintha két autóm lenne egyszerre. A mindennapokban a Mustang egy tökéletesen használható, gyönyörű autó, amivel edzésre járok és a családomat szállítom, de itt a Hungaroringen egy született bajnok, aki fölényesen uralja a pályát!”

Jellegzetesen Mustang
A Ford Mustang letisztult vonalvezetésű kupé változata hűen tükrözi az autó lényegét, megőrizve a legfontosabb formai elemeket, amelyekről az európai rajongók ma is tévedhetetlenül felismerik a klasszikus Mustangot: a nyújtott, látványosan formázott motorházat és a rövid hátsó részt, amit a dizájnerek most modern megközelítéssel alakítottak ki.

A vadonatúj Ford Mustang legfontosabb formai elemei:
  • Alacsony tetővonal és széles kiállás
  • Karcsú profil, erősen döntött szélvédővel és hátsó ablakkal
  • Háromdimenziós hatású, hármas oszlopot formázó hátsó lámpatest
  • A legendás modell jellegzetes, cápaharapást idéző orrkiképzése – új értelmezésben

A Választható Üzemmódok segítségével a Ford Mustang vezetője mindig pillanatnyi hangulatához és az adott útviszonyokhoz igazíthatja autója teljesítményét. Kanyargós szerpentin, vagy versenypálya? Elég egyetlen mozdulat, és a Normal, Sport+, Track (versenypálya) és Snow/Wet (havas/vizes) beállítások máris áthangolják az elektronikus menetstabilizáló vezérlését, a gázreakciókat és a kormánymű áttételezését.

Minden idők legfejlettebb technológiájú Mustangja új, független első-hátsó felfüggesztést kapott, s az autó lenyűgöző vezetési élményt kínál. A vadonatúj Ford Mustang modern technológiáinak sorában a fejlett SYNC 2 fedélzeti csatlakozási rendszer is szerepel, aminek segítségével az autós hangvezérléssel kezelheti az audio, a navigáció, a klímaberendezés és a csatlakoztatott mobiltelefonok funkcióit.


Kiss Gergely Mustangját a Ford jól ismert, több mint 421 lóerős és 530 Nm forgatónyomatékú, 5,0 literes V8-asa hajtja, mely mellé az autó vadonatúj első és hátsó futóművet kapott. Elöl egy új segédkeret növeli a szerkezet merevségét – miközben csökkenti a tömeget –, stabil alapot teremtve a magabiztosabb úttartáshoz, a precízebb kormányreakciókhoz és a komfortosabb rugózáshoz.

Az új, két gömbcsuklós felfüggesztésű MacPherson első rugóstagos rendszerhez nagyméretű, erős fékrendszer csatlakozik. A 19 colos könnyűfém keréktárcsák mögött nagy teljesítményű fékek lapulnak.

A vadonatúj, független hátsó felfüggesztés integral link rendszerű. A mérnökök a nagy teljesítmény figyelembe vételével alakították ki a szerkezet geometriáját, rugóit, lengéscsillapítóit és bekötési pontjait, különös tekintettel az európai úthálózat jellegére és arra, hogy a kontinensen nagyobb sebességgel halad a forgalom. Az új, alumínium csuklószerkezet csökkenti a rugózatlan tömeget, javítva ezzel a rugózási komfortot és az úttartást.
# # #

A Ford Motor Company
A Ford Motor Company globális autóipari és mobilitási vállalat, amelynek központja a Michigan állambeli Dearborn.. Az összesen mintegy 201.000 alkalmazottat foglalkoztató, világszerte 67 gyártóüzemet működtető vállalat alaptevékenysége a Ford személyautók, SUV-ok és elektromos hajtású autók, valamint a Lincoln luxusautók gyártása, értékesítése, finanszírozása és a velük kapcsolatos szolgáltatások biztosítása. Ugyanakkor a Ford lendületesen dolgozik az új lehetőségek kiaknázásán is a Ford Intelligens Mobilitás terv alapján, aminek célja, hogy piacvezetővé tegye a vállalatot a konnektivitás, a mobilitás, az önállóan működő autók, a vásárlói élmény és az adatfeldolgozás területén. Amennyiben több információra van szüksége a Ford termékeiről vagy a Ford Motor Credit Company szolgáltatásairól, kérjük, keresse fel a
www.corporate.ford.com vagy a www.ford.hu honlapot.

A saját tulajdonú vállalatokban körülbelül 53.000 alkalmazottat, az összevont, illetve nem összevont közös vállalkozásokkal együtt pedig mintegy 68.000 embert foglalkoztató Ford Európa felel a Ford márkához tartozó autók gyártásáért, értékesítéséért és karbantartásáért Európa 50 piacán. A Ford Motor Credit Company mellett a Ford Európa üzleti tevékenysége magában foglalja a Ford Ügyfélszolgálat és 24 gyártóüzem (16 saját tulajdonú vagy összevont közös vállalat és 8 nem összevont közös vállalkozás) működtetését. Az első Ford autókat 1903-ban szállították Európába – ugyanabban az évben, amikor a Ford Motor Companyt alapították. Az európai gyártás 1911-ben indult meg.


Kapcsolat:    
Györke Orsolya
Ford Közép- és Kelet-
Európai Értékesítő Kft.

+36 26 802 633
ogyorke@ford.com

Fotó & média

Ford Mustang nagykövete icon Ford Mustang nagykövete icon Ford Mustang nagykövete icon Ford Mustang nagykövete icon Ford Mustang nagykövete icon Ford Mustang icon Ford Mustang icon Ford Mustang icon Ford Mustang icon